Jihokorejský seriál Hra na oliheň (anglicky Squid Game), ve kterém stovky hráčů v tíživé finanční situaci hrají dětské hry, aby získali finanční odměnu, ale pokud prohrají, jsou zastřeleni, se zapsal do historie. Jen za první měsíc si jej totiž pustilo 111 milionů uživatelů a ten se tak stal nejpopulárnějším originálním seriálem streamovací platformy Netflix.

Seriál tak překonal historickou sérii Bridgertonovi, která za stejnou dobu přilákala 82 milionů uživatelů. Podle Teda Sarandose, jednoho z ředitelů Netflixu, společnost vůbec nečekala, že by se Hra na oliheň mohla stát tak populární. Nicméně do top desítky globálně nejstreamovanějších titulů se dostala už týden a půl po svém uvedení 17. září

Hodí se ale dodat, že Netflix počítá podle počtu uživatelských účtů, které si pustily alespoň dvě minuty daného titulu, není tak jasné, kolik diváků seriál skutečně dokoukalo.

Úspěch seriálu se odrazil i na pultech obchodů. Nejvíc z boomu seriálu těží společnost Vans, které vzrostla poptávka po bílých teniskách, které hráči v seriálu nosí, o 7 800 procent. Prodeje korejské sladkosti Dalgona, která se v seriálu také objeví, pak stouply o 250 procent. Americký řětezec Wallmart pak chystá prodej oficiálního merche seriálu ve svých supermarketech.