V roce 2017 byla ve výběru 30 pod 30 a se svou kolekcí se chystala dobýt trh v Saúdské Arábii. Jako málokdo na české scéně dokázala kombinovat úspěšné komerční kolekce s vlastním autorským rukopisem.
O dva roky později prezentovala na pražském fashion weeku záležitost, která nebyla představením oděvu, ale hlavně performancí. Místo obvyklého oblečení totiž byli modelové úplně nazí. „Tohle je pro mě stoprocentně udržitelná kolekce. Taková, která vůbec není,“ tvrdila tehdy.
Dnes její podnikání stojí nejen na navrhování, především svatebních šatů pod značkou Sobje, ale také na eventech. Své zákazníky bere na zážitkové cesty v přírodě, kde mnohdy nechybí adrenalin.
Už tento pátek tým Ivy Burkertové pořádá také ples Sobje. Akci, která se v Česku koná jednou za rok a stále nemá adekvátní konkurenci. Je, jak sama pořadatelka říká, střetem mezi „berlínskou party a vídeňským plesem“.
Navrhne Iva Burkertová ještě někdy kolekci oblečení? A proč potřebuje komerční úspěch, aby rozvíjela svůj projekt v Portugalsku? Dozvíte se v dalším díle podcastu Forbes Life!