Jaromír Horák a Martin Solnička už šest let dávají nejen Česku, ale i světu originální nealkoholický nápoj, který se místo energy drinků pije jak v nočních klubech, tak ve fitness. Je přitom daleko zdravější, protože jeho základem je kvalitní čaj. Jak v zemi piva uspět s nealko panákem, který nakopne?

1. Kdy jste se při budování Samurai Shotu nejvíce zapotili a proč?

M: Myslím, že se nám průběžně rosí čelo stále stejně. Začali jsme úplně od nuly a každá fáze růstu má svá pro i proti. Rosteme celkem zdravě, takže si průběžně stanovujeme vyšší cíle a snažíme se je plnit. Trhy jsou nervózní, logistika složitá, takže se snažíme postupně a poctivě budovat značku a jsme si vědomi, že nějaký větší skok nahoru by v našem případě stejně nejspíš přicházel v úvahu při partnerství s někým větším.

2. Co nového budete mít tuto sezonu na svém pultu v pražských Holešovicích k dostání?

M: Znovu se vracíme ke skvělému ice tea v plechovce. A taky jsme vytvořili celou novou řadu malých kapesních boosterů s bojovníkem Jirkou Procházkou jako ambasadorem.

J: Jo, doslova a do písmene mu držíme pěsti, v červnu totiž bude mít příležitost získat jako vůbec první Čech titul v UFC lize. Mimo tuto novinku ale bude k dostání klasický sortiment sedmi druhů čajových energy extraktů, slavnostní Geisha Velvet a na čepu naše limonáda ze zeleného čaje Lim-Ča.

Forbes Digital Premium