Kateřina Vacková vystudovala medicínu a právě to jí taky před lety zachránilo život. Díky svým znalostem dokázala včas rozpoznat symptomy značící, že s jejím tělem něco není v pořádku. Později ale zjistila, že většina lidí v jejím okolí by se nad ničím z toho ani nepozastavila.
„Většina z mých vrstevníků si myslela, že se jich rakovina v takhle mladém věku týkat nemůže, že je pro staré,“ vysvětluje Kateřina na začátek svou motivaci začít veřejnost vzdělávat v oblasti prevence.
Loono dnes k šíření osvěty využívá nejrůznější online i offline kanály s cílem dostat důležité informace k co nejvíce lidem všech věkových kategorií. Své působení v Česku odstartovala kampaní s vtipným názvem Sahám si na ně každý měsíc, která se na sítích šířila pod titulem #prsakoule. Podobným způsobem komunikuje své aktivity dodnes, a právě to je jedním z hlavních důvodů jejího úspěchu.
V jakých všech oblastech dnes Loono vzdělává? Jaké kanály pro komunikaci k tomu využívá? Jak musela organizace přizpůsobit své aktivity kvůli epidemii koronaviru nebo jak u nás funguje financování v neziskovém sektoru? To vše i mnohem víc se dozvíte v dalším díle našeho Forbes Byznys podcastu.