Ikona českého grafického designu Aleš Najbrt je se svým studiem podepsaný pod logy Prahy, Ostravy, Národní galerie, ale i Karlovarského filmového festivalu a nově také třeba Footshopu. Ve studiu Forbesu usedl s konzultantem Milanem Šemelákem, který se značkou pomáhal firmám jako Starbucks či Unilever a s Alešem Najbrtem se naposledy potkal při spolupráci na Pietro Filipi.
Setkání jsme obohatili dvěma špičkovými červenými víny a podcast o kreativitě byl na světě.
„Čtyřicet let jsme žili v komunismu a ztratili jsme, tedy mimo jiné, přirozené vizuální vnímání věcí. Lidé v Česku si jsou schopni natřít svou vilku brčálově zelenou nebo oranžovou barvou… to by se v Rakousku nestalo,“ říká Aleš Najbrt v dalším díle Forbes Byznys podcastu.
Spraví vkus čas? Jak dobrý brand pomáhá byznysu? Proč Alzák funguje, i když všechny štve? Co se děje, že luxusní značky začínají vypadat stejně? A může být kreativní úplně každý? Poslechněte si celý podcast.