V roce 2017 převzal od KKCG službu DoDo, která v té době fungovala jako osobní asistent a měla 10 kurýrů. Dnes jich Michal Menšík řídí 440 a do toho republikou pendluje přes 200 zelených DoDo vozů. Z B2C služby pro specifický segment totiž Menšík dokázal postavit B2B hráče, který na základě dat pomáhá s doručováním zásilek v rámci tzv. poslední míle Košíku, Mallu nebo KFC.
„B2C jsme nezařízli, nicméně v B2B je víc peněz a také tím řešíme zefektivnění městské logistiky. V Praze vnímám čím dál horší dopravní situaci, a pokud bude mít každý e-commerce podnik svou vlastní flotilu, která bude věčně jezdit poloprázdná, tak si tu situaci za pět let ani nechci představit,“ říká Menšík v dalším díle Forbes Byznys podcastu.
Jak ustát rychlý růst startupu? Proč se Michal Menšík vydal cestou akvizice a nepostavil službu od píky? A jaká je největší daň za to, když sedíte na dvou ředitelských židlích? Poslechněte si celý podcast.