Shoptet, největší česká e-shopová platforma, zažívá rekordní růst. Jen během dvou pandemických měsíců na ní vzniklo přes 1100 nových e-shopů a hlásí se i byznysy, které do té doby nechtěly mít s onlinem nic společného.
„Teď teprve začíná doba e-shopová,“ pochvaluje si šéf Shoptetu Miroslav Uďan s tím, že jeho firma zřejmě letos utrží rekordních 210 milionů korun oproti loňským 150 milionům, a do toho se mu v době po koronakrizi mnohem lépe obsazují technologické pozice. „Za posledních řekněme sedm let jsem výběr takto šikovných programátorů nezažil. Máme nyní možnost si opravdu vybírat,“ říká Uďan v dalším díle Forbes Byznys podcastu.
Proč je podle Miroslava Uďana e-commerce teprve na začátku? Proč jsou drony a virtuální realita e-shopové nesmysly? A proč se Shoptet musel změnit kvůli Martinu Žufánkovi? Poslechněte si celý podcast.