Pro mnohé je značka Continental synonymem pneumatik. Když ale pojedete v Brandýse nad Labem kolem čtyř závodů s logem této skupiny, na rozdíl od otrokovického závodu výrobu pneumatik neukrývají. Brandýský Continental Automotive Czech Republic je silný hlavně v technologiích, konkrétně ve vývoji displejů pro chytré osobní vozy.
„V Brandýse se orientujeme na digitální velkoplošné palubní displeje všech možných tvarů a technologických typů. Věříme, že v rámci elektromobility nebude hlavním faktorem počet koní, ale uživatelský zážitek z kokpitu,“ říká šéf české Continental Automotive Tomáš Vondrák v dalším Forbes BrandVoice podcastu.
Závod v Brandýse je přitom sám o sobě naplněn technologiemi z prostředí takzvaného průmyslu 4.0 – byl vybrán jako modelový závod pro digitalizaci. Pracuje v něm na tři tisíce lidí a struktura pracovníků a pracovnic se vzhledem k probíhající prudké digitalizaci čile mění.
„Do budoucna nebudeme mít žádné zaměstnance vykonávající montážní operace, budeme potřebovat velké množství systémových operátorů, datových analytiků. Bude se transformovat i hodně administrativních pozic,“ uvádí Vondrák.
Jak to ve výrobním závodě budoucnosti v Brandýse nad Labem vypadá a k čemu chce v budoucnu využívat třeba drony? Blíží se do automotive segmentu recese? A jaké novinky v Brandýse chystají? To vše se doslechnete v podcastu.