Je synonymem pro nositelnou, ale zároveň sofistikovanou eleganci i volnočasové oblečení pro muže i ženy. Nyní Boss v Praze otevřel módní butik, který svým sortimentem i designem evokuje atmosféru velkých metropolí.

V této atmosféře se nesl také zahajovací večírek ve stylu Velkého Gatsbyho. Stejně jako hrdina románu Francise Scotta Fitzgeralda, tak i zákazníci značky Boss vyžadují, aby jejich obleky byly perfektně padnoucí a z prémiových materiálů. A podobně jako ve Zlatém věku, tak i na pražských Příkopech číslo 27 ten večer teklo šampaňské Laurent Perrier proudem, postavené do pyramidy tenoučkých elegantních skleniček.

Ve dvou podlažích a na 900 metrech čtverečních, za zvuků DJ setu NobodyListen a přítomnosti hostů jako Leoš Mareš nebo modelka Zuzana Stráská si návštěvníci prohlédli dámské a pánské kolekce, po nichž okamžitě zatouží ti, kteří ocení osobitější formální dresscode.

Značka Boss navíc v globálním měřítku spolupracuje s takovými ambasadory jako je David Beckham nebo Naomi Campbell, kteří tento přístup uhlazenosti s twistem přesně vystihují.

Architektura obleku

Mezi zásadními modely jsou proto architektonicky střižené obleky s výraznými rameny či pánská kolekce, která je vyrobena z Bisontextu – směsi bizoní vlny a kašmíru v luxusní šedohnědé barvě. 

Pro dámy je přichystán oblek, ve kterém dobydou svět. Takzvaný power dressing, který zvýrazňuje ramena a je doplněn texturou látky. Ženský office look se stane uměleckým sebevyjádřením díky saku z panenské vlny, které má na zadní straně zip. Doplnit se dá pouzdrovou sukni v ladícím proužku a scénář novodobé Podnikavé dívky vás nemine, ani se kvůli tomu není třeba proměnit v Melanii Griffith. 

Pokud někdo touží po úlovku do šatníku, za nímž se s obdivem otočí celé Příkop, pak u Bosse našel vítěze – kabát s překládaným předním dílem z krokodýlí embosované kůže. Subtilnější verzí je dvoudílný oblek a trenčkot z ultra měkkého kašmírovo-vlněného materiálu, který už jsme obdivovali v pánské kolekci.

Zákazníci si zde vyberou také boty, kabelky, další doplňky jako sluneční brýle a šperky, a to i ze speciálních kolekcí, které vznikly ve spolupráci s Porsche, Aston Martin či už zmíněnou Naomi Campbell. Pozadu nezůstanou ani čtyřnozí mazlíčci, protože zde myslí i na doplňky pro psy.

Luxus, který nekřičí

Quiet luxury, tichý punc luxusu, který nekřičí, ale na první pohled prozradí vytříbený vkus nositele, doplňují ve vlajkové lodi Bosse také speciální služby. Řadí se sem osobní styling, možnost soukromého nákupu i VIP zóny. Znavení zákazníci ocení odpočinkové prostory. Pořizování nové garderoby je tady spíš relax, nikoliv úmorné snažení. Navíc na místě, které je architektonicky vkusné. Dominuje zde důmyslná kombinace mramoru, světlého dřeva, dubové podlahy a nerezové ocele.

„Chtěli jsme, aby naši zákazníci měli opravdu jedinečný zážitek ze svých nákupů,“ vysvětluje Lukáš Liška, majitel společnosti LA management, která společnost Boss zastupuje na českém a slovenském trhu.

Každá návštěva ve vlajkovém butiku pak člověka podnítí k tomu, aby posouval svůj formální styl k osobitému sebevyjádření, navíc prostřednictvím oblečení tak kvalitního, že vydrží roky.