„Mě čištění zubů opravdu baví. Když mám čas, používám i ten klasický, čistím si zuby klidně pět šest minut a přemýšlím u toho,“ tvrdí Alexandra Kala, zakladatelka a majitelka společnosti Profimed, která se už pětadvacet let specializuje na všechno, co se týká dentální hygieny.
Alexandra Kala říká, že je zpětně ráda, že se pustila právě do tohohle oboru. Jednak ji nadchla samotná péče o zuby a pak se díky ní dostala do oblasti zdravotnictví, z níž se stal její celoživotní koníček.
„Kdybych se znovu rozhodovala, co budu v životě dělat, nejspíš bych studovala medicínu,“ říká šestačtyřicetiletá podnikatelka, jejíž společnost působí ve čtyřech zemích a i vloni si díky online prodejům udržela meziroční obrat na předcovidové úrovni.
Čtvrtstoletí je v podnikání dlouhá doba a Profimed v posledních letech intenzivně pracoval na tom, aby se z inovativní značky spojené s péčí o zuby stal inovativní značkou zdravotnickou. A podobně jako kdysi v devadesátých letech se pouští na u nás nepříliš prošlapané území – do specializované péče o miminka, ale i novopečené maminky.
Jak Alexandra Kala vzpomíná na pětadvacet let podnikání a jaké má s Profimedem plány do budoucna? A proč je podle ní důležité edukovat lidi v poporodní péči o matky a děti? Poslechněte si další díl Forbes byznys podcastu.