Značka Breitling cílí na ženy kampaní, do níž se zapojila Charlize Theron a další slavné dámy.

Globální trend oslovovat ženy coby klíčové zákazníky pro další expanzi a růst je mezi hodinářskými značkami v posledních letech zřejmý. Mezi hodinářskými domy, které se na ženskou klientelu orientují stále výrazněji, patří i švýcarská značka Breitling.

Oscarová herečka Charlize Theron, hvězda filmů Pravidla moštárny, Zrůda nebo Její případ, začala se značkou Breitling spolupracovat již před pěti lety. V roce 2018 se stala její tváří společně s dalšími hollywoodskými herci Adamem Driverem a Bradem Pittem.

Tato silná filmová trojice utvořila takzvanou Cinema Squad, skupinu, která patřila k nejsilnějším mezi ambasadory v hodinářském segmentu. Výrazná tvář oblíbené Charlize Theron slavila mezi zákazníky úspěch – a Breitling se rozhodl v této spolupráci s hollywoodskou hvězdou jihoafrického původu pokračovat.

Letos se tak Charlize Theron stala hlavní hvězdou kolekce od značky Breitling nazvané Navitimer – For The Journey. Charlize se vypravila na cestu.

Forbes Digital Premium

Chcete číst dál? Tento článek je součástí sekce Forbes Premium

Pořiďte si exkluzivní čtení už od 139 Kč měsíčně! Bez limitů a kdykoliv.