Česká firma Snuggs vyrábí inovativní menstruační kalhotky, které plně nahrazují jednorázové dámské hygienické potřeby, jako jsou vložky a tampony. Za sebou má nyní první úspěšný rok v Česku, kde za loňský rok prodala přes 100 tisíc kusů kalhotek, a na konci roku očekává obrat 70 milionů.
První úspěchy už několik měsíců slaví také na Slovensku, kde prodala víc než 10 tisíc kalhotek, a své místo na trhu si postupně buduje i v Německu. Jen tím ale ambice tuzemského startupu nekončí. Hned začátkem příštího roku plánuje začít dobývat další evropské státy, z nichž první by měly být Nizozemsko, Španělsko, Rumunsko nebo Dánsko. Pro tyto účely aktuálně shání další finance a spouští druhé investiční kolo.
Jak ve Snuggs funguje jejich odlišný přístup k zaměstnancům? Vyplácí se jim zaměření na etickou výrobu? Jakým způsobem vymýšlí strategii pro další expanzi napříč Evropou a jakého hledají investora v druhém kole? Nejen odpovědi na tyto otázky se dozvíte v novém díle Forbes Byznys Podcastu.