Před více než dvaceti lety je dala dohromady nadnárodní
kosmetická společnost Mary Kay, která v Česku a na Slovensku
v druhé polovině devadesátých let zrovna zakládala společnou pobočku.
Editu Szabóovou, dnes generální ředitelku Mary Kay pro ČR
a SR, a Lenku Prchalovou, nezávislou Senior National Sales
Directorku, která je zároveň jednou z nejúspěšnějších kosmetických poradkyň spolupracujících
s touto značkou.
Jen v Česku a na Slovensku spolupracuje s Mary Kay dohromady téměř třicet tisíc nezávislých kosmetických poradkyň.
„Spolupráce je otevřena pro každou ženu, která chce změnu,
svobodu, své podnikání,“ říká Lenka Prchalová, která začala spolupracovat
s Mary Kay v roce 1997 a dnes je nejúspěšnější nezávislou
kosmetickou poradkyní v našem regionu.
Základem úspěchu Mary Kay je přímý prodej, který by se mohl zdát v době covidu značně zasažen. Tradiční služby jako například konzultační hodiny se ale jen přemístily do onlinu, kde se hned uchytily. I proto Mary Kay v Česku a na Slovensku zažívá rekordní roky.
„Loňský rok byl opravdu excelentní a letošek vypadá
podobně,“ potvrzuje generální ředitelka Edita Szabóová. Dle jejích slov je
česká i slovenská pobočka víc vidět nejen v evropském, ale i ve
světovém kontextu.
„Například v září jsme ze všech světových poboček Mary Kay skončili na osmém místě,“ neskrývá nadšení Szabóová.
Šanci začít spolupracovat s Mary Kay, a tím i na úspěch a nezávislý život, má ale opravdu každá žena, shodují se obě dámy v podcastu. „Nabízíme jim obrovskou kariérní příležitost,“ říká Szabóová.
Jaké dovednosti by měla mít žena, pokud se chce stát úspěšnou nezávislou kosmetickou poradkyní? Jakou podporu nabízí Mary Kay všem poradkyním? A o jaké produkty je dnes největší zájem? O tom všem jsme se bavili v dalším Forbes BrandVoice podcastu.