Pavlína si s manželem pořídila fenu border kolie. Čilé a chytré plemeno je nadchlo, takže po pěti letech koupili druhou fenku. Ze všech stran totiž slyšeli, že mezi jedním a dvěma psy už přece není žádný rozdíl. Účty za veterináře je ale přesvědčily o opaku. Mladší fenka totiž měla problémy s klouby, musela na operaci a výdaje na péči se během dvou let vyšplhaly přes 170 tisíc.
I tady se vyplácí mít „svého“, poradce, který vás zná a má zájem o vaši rodinu, práci i koníčky. „Pořízení psa nebo kočky přirovnávají lidé k regulérnímu rozšíření své rodiny. A v takový moment je to signál i pro nás, abychom je upozornili na to, že jejich domácí mazlíček může mít pojistnou ochranu,“ říká Jana Šestáková.
„Cena za pojištění v celkových nákladech za péči o psa nebo kočku představuje jen zlomek. Pojištění mazlíčků je přitom výhodnější, když ho majitelé pořídí v mladém věku jejich psa nebo kočky,“ doplňuje.
Generali Česká pojišťovna usiluje o to, aby poradci byli klientům nablízku a budovali si s nimi dlouhodobé vztahy. Není to jen marketingové klišé, takové vazby můžou ušetřit desítky tisíc. A pojišťovna na pozitivní zákaznické zkušenosti staví svoje jméno.
„Je důležité, aby klienti věděli, že nejsem jen jejich poradcem, ale také přítelem,“ podotýká Jana Šestáková. Přístup dobrého pojišťovacího poradce je totiž komplexní – poradí s pojištěním a zároveň nabídne radu, když se něco stane.