Ke svému malému jubileu si známá obuvnická značka Vasky, která 3. února oslavila pět let, nadělila první zahraniční expanzi. Firma před pár dny spustila slovenskou mutaci svého webu. A pokud se trh osvědčí, bude firma zvažovat také otevření kamenných poboček – to však až s koncem pandemie.
„V roce 2020 jsme prodali kolem 45 tisíc párů bot. Přestože je to pro nás obrovská výzva, především z hlediska výrobních kapacit, i letos bychom chtěli dosáhnout trojnásobného růstu. Tedy nějakých 135 tisíc párů bot a 365 milionů korun obratu. Za každý den v roce jeden,“ komentuje své plány pro rok 2021 Václav Staněk, zakladatel společnosti.
Se začátkem druhé poloviny dekády Vasky přišly také s novou obchodní strategií, kdy zkusí část svých prodejen přesunout do velkých nákupních center. Takovou první vlaštovkou je pak prodejna v ostravském Foru Nová Karolina, která poslouží jako vzorový příklad.