Pobočka řetězce s rychlým občerstvením Five Guys sice v centru Prahy otevřela teprve na začátku minulého týdne, za tu dobu se ale však stihla zařadit mezi první desítku poboček podle tržeb. Fast food v pražském obchodním centru Máj tak předběhl i některé pobočky restaurace v centru Londýna, Milána, Paříže i Dubaje. Vyplývá to z dat společnosti, do kterých měl Forbes možnost nahlédnout.

Podle řetězce Five Guys za první týden navštívilo první českou pobočku přes deset tisíc lidí. Více než pětina si pak objednala slaninový milkshake, který je právě pro Five Guys typický. V porovnání s ostatními evropskými městy si Češi více přidávají některé položky, nejčastěji grilovanou cibulku, jalapeños a extra sýr, vyplývá z dat firmy.

„Češi nám během prvního týdne ukázali, že mají k dobrým burgerům a poctivým surovinám přirozeně blízko. Nejvíce nás těší reakce hostů na čerstvost našich produktů a jejich radost z možnosti sestavit si burger podle sebe. Přijetí v Praze je výjimečné,“ řekl Martin Levec, provozní ředitel Five Guys pro Českou republiku.

Five Guys je americký fastfood, který založila rodina Murrollových před téměř čtyřiceti lety. Dnes má přes 1950 poboček po celém světě. První česká pobočka se otevřela v pondělí 8. prosince letošního roku v obchodním centru Máj v centru Prahy.

Forbes Life popsal pražskou pobočku ještě před jejím otevřením.

https://forbes.cz/vi-jak-se-stavi-byznys-svetove-extratridy-ted-se-michal-pechoucek-pousti-do-nove-mise/