Gmail, Google Drive, Google Calendar… Tyhle a další aplikace zaměřené na produktivitu má v Googlu jako šéf divize Growth Marketing, Gmail and Calendar na starosti Pavel Baranyk. V centrále společnosti v americkém Mountain View řídí týmy, jež se starají o to, aby tyhle produkty používalo pokud možno co nejčastěji co nejvíc lidí.
„Lidi se mě často ptají, jestli něco takového jako Gmail vůbec potřebuje marketing. Ale potřebuje ho docela hodně a nám se daří, pořád rosteme. Z toho mám velkou radost a naplňuje mě to,“ říká Pavel.
Tenhle mimořádně pozitivní kluk, který se do Silicon Valley vypracoval přes stáž v Londýně, je přesvědčený, že k tomu, abyste uspěli, je potřeba se nebát a být aktivní. „Musíte se snažit, seznamovat se s lidmi a ukazovat, že umíte,“ zní jeho recept na to, jak prorazit.
Kromě práce pro (nejen) vyhledávacího obra Pavel hodně rád cestuje a taky intenzivně trénuje, aby dosáhl na titul mistra světa ve Freestyle Frisbee. Zatím se mu podařilo být mistrem Evropy a dvojnásobným světovým vicemistrem a taky držitelem světového rekordu.
O práci a životě v Googlu, o frisbee i o svobodě, kterou dává cestování, jsme s Pavlem Baranykem hovořili v novém dílu našeho podcastu Forbes 30 pod 30. Starší díly si můžete poslechnout zde.