GymBeam oznámil akvizici stoprocentního podílu v německé potravinářské společnosti KAJA Food, která je jeho dlouholetým výrobním partnerem. Značka tím získává vlastní výrobní kapacity v Německu a chce urychlit růst v západní Evropě.
„Tento krok jsme učinili v souladu s naší dlouhodobou strategií posilovat tržní podíl v západní Evropě. Zákazníci mohou již brzy očekávat ještě širší portfolio produktů GymBeam s označením ‚Made in Germany‘,“ říká Dalibor Cicman, zakladatel a CEO GymBeam.
„Do německé výroby plánujeme masivně investovat. Aktuálně pracujeme na montáži čtyř nových vysokokapacitních linek určených pro segment sportovní výživy, což nám umožní uspokojit rostoucí poptávku,“ dodal.
KAJA Food má devět specializovaných výrobních linek a ročně vyrábí potraviny a doplňky stravy v hodnotě přes dvacet milionů eur.
Produkce zahrnuje mimo jiné zpracování ořechů a sušeného ovoce, proteinové snacky i sportovní výživu a suplementy včetně proteinů, kreatinu či BCAA.
Ve firmě pracuje sedmdesát zaměstnanců a akvizice navazuje na nové logistické centrum v Miláně, které má zásobovat západní Evropu produkty vyrobenými v Německu.
GymBeam zároveň plánuje do závodu investovat a instaluje čtyři nové vysokokapacitní linky. Do pěti let pak chce z oblasti Düsseldorfu vybudovat logistický uzel pro expanzi zejména do Francie, Nizozemska a Belgie.
„Naším cílem je, aby se oblast Düsseldorfu stala strategickým uzlem pro naši další expanzi. V horizontu pěti let zde plánujeme vybudovat velké logistické centrum, které nám poslouží jako klíčový bod pro plánovaný vstup a distribuci produktů do zemí severozápadní Evropy, především do Francie, Nizozemska a Belgie,“ završuje Cicman.