Radí čtyřem stovkám klientů na třech kontinentech, jak se zákazníci chovají a jaké kampaně na ně fungují. Česká technologická firma Behavio získala investici od amsterodamské společnosti Airbridge Equity Partners ve výši 2,25 milionu eur (v přepočtu přes pětapadesát milionů korun).

Behavio zjišťuje chování zákazníků prostřednictvím sociologicko-marketingových výzkumů. Více než pětapadesát milionů korun plánují využít na zlepšení marketingové kampaně díky výzkumům a na implementaci umělé inteligence pro přesnější data.

„Chceme umožnit marketérům dělat skutečně efektivní brand marketing a snadno prokázat jeho byznysovou hodnotu vedení firmy. Je skvělé vidět, že se naše vize potkává s tím, co na trhu doposud scházelo,“ vysvětluje cíle Behavia CEO a spoluzakladatel Jiří Boudal.

Před dvěma lety představilo Behavio svou první marketingovou platformu na testování účinností reklam. Rok nato ji doplnili o další nástroj, kterým mohou marketéři sledovat efektivitu svojí značky.

Nadšení z investice přichází i z Nizozemí. „Věříme v jejich vizi efektivnějšího reklamního prostředí, které rezonuje i po emoční stránce. Jsme nadšení, že můžeme Behavio podpořit při rozšiřování jejich inovativních služeb, které značkám přináší přidanou hodnotu,“ říká Rick van Boekel.

Na Behavio spoléhá více než čtyři sta spotřebitelských značek a agentur. Mezi nimi jsou například T-Mobile, LEGO nebo Publicis.