„Jsem zvyklý dojíždět do práce do Prahy 100 kilometrů, takže práce z domova pro mě není nová. Pro mě je důležité být doma, ale tvářit se, jako bych nebyl. Kdyby totiž děti zjistily, že jsem doma, mám podle nich asi dovolenou a můžu jim poskytovat servis,“ popisuje s úsměvem svůj pandemický pracovní režim IT manažer společnosti Tchibo Zbyněk Hála.
Ve studiu Forbesu se setkal s Rolfem Pekařem, který vede lokální pobočku společnosti Bechtle, obřího německého dodavatele IT vybavení s pobočkami ve 14 zemích. Bechtle dodává řešení právě i pro Tchibo, přičemž oba hosté se shodli, že s kvalitními technologiemi je práce z domu a řízení týmů na dálku vesměs bez problémů, ale fyzická mezilidská komunikace zůstává stále důležitá.
Jak jsou v Tchibu připraveni na situaci, že budou muset ze dne na den opustit kanceláře? Co se během práce na dálku děje s produktivitou? A kam až může digitalizace v pracovní komunikaci dojít? Poslechněte si celý díl Forbes BrandVoice podcastu.