Martin Rozhoň je jednou ze zásadních postav české e-commerce scény. Téměř 20 let budoval skupinu e-shopů Vivantis, kterou předloni prodal skupině Mall Group Jakuba Havrlanta. Od té doby se věnuje investicím do startupů, mezi nimiž najdeme portál uLékaře, tržiště farmářských potravin Scuk nebo vývojáře virtuální reality VRgineers.
„Když se podívám na jednu ze svých investic, e-shop Econea, není to pro mě ani tak internetový obchod, jako spíš informační platforma. Dáváme skrze ni na stůl ekologická témata a nutíme lidi nad nimi přemýšlet. A přestože je právě tohle primárním cílem, funguje to i skvěle ekonomicky, jen za minulý rok jsme vyrostli dvojnásobně,“ popisuje Rozhoň svůj investiční přístup v dalším díle Forbes Byznys podcastu.
Jak vypadá pracovní den startupového investora? Kdy podle Martina Rozhoně dává pro startup smysl, aby nevydělával? A proč firmy často nepřežijí přerod z malé do velké? Poslechněte si celý podcast.