Inzerce
Inzerujte v nejlepším byznysovém médiu v Česku – web Forbes.cz a tištěný magazín Forbes nabízejí inovativní nativní formáty i klasické bannery a prostory. Kontaktujte náš sales tým a buďte vidět!
Stáhněte si mediakit
Download the media kit
Podklady k inzerátům a technické dotazy prosím zasílejte na [email protected].
Platební podmínky:
1. Faktura vydavatelství je splatná do 14 dnů ode dne jejího vystavení.
2. Vydavatelství si vyhrazuje právo na zaplacení zálohy na cenu inzerce před jejím uveřejněním, a to až do výše 100 % ceny inzerce.
3. Storno zadané inzerce v tištěném magazínu Forbes i online magazínu Forbes.cz lze učinit pouze písemně, přičemž zadavatel souhlasí s níže uvedenými lhůtami a storno poplatky:
• Při zrušení inzertní zakázky v tištěném magazínu Forbes do 90 dnů před dnem uzávěrky se účtuje storno poplatek ve výši 0 % z ceny inzerce.
• Při zrušení inzertní zakázky v online Forbes.cz do 90 dnů před dnem uzávěrky se účtuje storno poplatek ve výši 0 % z ceny inzerce.
• Při zrušení inzertní zakázky v tištěném magazínu Forbes do 90 dnů (včetně) a méně před uzávěrkou se účtuje storno poplatek ve výši 100 % z ceny inzerce. • Při zrušení inzertní zakázky v online Forbes.cz do 90 dnů (včetně) a méně před uzávěrkou se účtuje storno poplatek ve výši • Storno poplatek je vypočtený z výše uvedené Celkové ceny (včetně DPH). Více informací 3. Storno zadané inzerce v tištěném magazínu Forbes i online magazínu Forbes.cz lze učinit pouze písemně, přičemž zadavatel souhlasí s níže uvedenými lhůtami a storno poplatky:
• Při zrušení inzertní zakázky v tištěném magazínu Forbes do 90 dnů před dnem uzávěrky se účtuje storno poplatek ve výši 0 % z ceny inzerce.
• Při zrušení inzertní zakázky v online Forbes.cz do 90 dnů před dnem uzávěrky se účtuje storno poplatek ve výši 0 % z ceny inzerce.
• Při zrušení inzertní zakázky v tištěném magazínu Forbes do 90 dnů (včetně) a méně před uzávěrkou se účtuje storno poplatek ve výši 100 % z ceny inzerce. • Při zrušení inzertní zakázky v online Forbes.cz do 90 dnů (včetně) a méně před uzávěrkou se účtuje storno poplatek ve výši •Storno poplatek je vypočtený z výše uvedené Celkové ceny (včetně DPH). Více informací naleznete ve Všeobecných obchodních podmínkách inzerce společnosti MR.
4. Při zrušení partnerství eventů magazínu Forbes po podpisu objednávky se účtuje storno poplatek ve výši 50 % z ceny partnerství.
5. Při zrušení partnerství eventů magazínu Forbes méně než 30 dní před dnem konání eventu se účtuje storno poplatek ve výši 100 % z ceny partnerství.
6. V případě, že dojde ke zrušení eventu magazínu Forbes („Akce“) v důsledku události nebo okolnosti, která nastala mimo kontrolu pořadatele a kvůli této události nebo okolnostem je pro pořadatele nemožné uskutečnit Akci s fyzickou přítomností osob, nebo s limitovanou možností fyzické přítomnosti osob, zejména, ne však výlučně z důvodu vládních rozhodnutí či nařízeních nebo jakýchkoliv aktů nebo opatření orgánů veřejné moci, epidemie, přírodních katastrof, občanských nepokojů, války či stávky („Vyšší moc“) je pořadatel oprávněn uskutečnit Akci virtuálním způsobem, přičemž vstupenka zakoupená na Akci s osobní účastí bude vyměněna za vstupenku na Akci virtuální. Podrobnosti výměny budou pořadatelem blíže specifikovány. Pořadatel si vyhrazuje právo měřit u vstupu na akci tělesnou teplotu účastníka. V případě, že bude účastníkovi naměřena tělesná teplota vyšší než 37 °C, pořadatel si vyhrazuje právo nevpustit účastníka na akci, a to bez náhrady pořizovací ceny vstupenky.
7. Pořadatel má rovněž právo rozhodnout o změně termínu Akce v plánovaném čase nebo místě, zejména nikoli však výlučně v důsledku Vyšší moci nebo hrozící Vyšší moci dle své úvahy. Pořadatel Akci zorganizuje nejpozději do 31.12 roku následujícího po roku v kterém se měla Akce konat. Sjednané partnerství se přesouvá k novému termínu / místu akce, přičemž pořadatel poskytne objednateli adekvátní a přiměřené plnění v rámci Akce. V případě, že pořadatel změní termín Akce, storno podmínky se i nadále vztahují k původnímu termínu konání Akce.
Kontaktujte náš obchodní tým:
Jakub Telenský
Obchodní ředitel
Náš obchodní tým:
Naďa Lašová — Marek Večera — Markéta Dutková — Ondřej Fronček — Jiří Slunečko — Jan Křížek — Anna Staník Cahlíková
[email protected]
Máte zájem o nativní obsahovou prezentaci BrandVoice?
Kontaktujte oddělení BrandVoice Lab:
[email protected]