František Hlaváč si za léta v bankovním sektoru vybudoval prestižní kariéru a na první pohled by se mohlo zdát, že lepší už to být nemůže. Jak se ale říká, v nejlepším se má přestat. Přesně tím se řídil, když ve svých padesáti letech pověsil úspěšnou kariéru na hřebík a rozhodl se pustit do dosud neznámých vod a rozjet vlastní podnikání.
Výběr dvanácti podnikatelských nápadů nakonec zúžil na jednoho vítěze. Poté, co se seznámil s vedením italské firmy Magniflex, jejíž rodinná atmosféra a přístup k práci si získaly jeho srdce, se pustil do prodeje matrací. Za patnáct let vybudoval obchodní a distribuční síť v Česku, na Slovensku a v Polsku a kontinuálně edukuje veřejnost o tom, jaké náležitosti by měla kvalitní matrace splňovat, aby si člověk mohl užívat spánek v každém věku.
„Od začátku se ke mně chovali jako ke členovi rodiny a to na mě zapůsobilo. Prostředí italské rodinné firmy bych nevyměnil,“ vysvětluje hlavní důvod, proč ho firma hned při prvním setkání zaujala. I přesto, že Italové jsou proslulí svou nedochvilností a nejsou tak pečliví jako třeba Češi, si Hlaváč nemůže spolupráci s jižanským národem vynachválit. „Pokud chcete špičkovou organizaci, tak si vyberte Němce. Mě ale baví, když je v práci krev, nasazení a vášeň. Italové to dělají prostě srdcem a jejich produkty vám umí obohatit život.“
Proč se vyplatí investovat do kvalitní matrace? Jak se vám díky ní zlepší spánek? A jak se krizové situace v podnikání liší oproti těm ve velkých korporacích? O tom všem hovořil v BrandVoice podcastu.