Time management
Odpovídá Erika Lindauerová, ředitelka HP pro Česko a Slovensko
V HP pracuje od roku 1997 a před 6 lety nastoupila do čela její produktové divize
Co se pracovních technik týče, je pro mě nejzásadnější prioritizace.
V mé funkci se málokdy stane, že bych měla všechny úkoly hotové. Jako rozená perfekcionalistka tím trpím, a proto je pro mne důležité umět se na věci podívat s odstupem a rozdělit si úkoly podle významu.
Mé působení v přední technologické firmě mi umožňuje spoléhat se při strukturování času hodně na technologie, a to jak v práci, tak v osobním životě.
V práci jsou již samozřejmostí sdílené kalendáře, schůzky pomocí firemního Skypu či programy na správu firemních dokumentů, které ušetří neuvěřitelně času.
Dále používám appky na přivolání taxi, zarezervování hotelu, objednání lístků do kina, divadla, předpověď počasí. Úžasná je aplikace, ve které mám naskenované všechny věrnostní a slevové karty – ty nám ženám běžně zaplňují podstatnou část kabelky.
Musím ale zdůraznit, že se jedná jenom o pomocné nástroje, které mi ulehčují život a šetří nervy. V mé pozici se spoléhám především na lidi a přesné rozdělení rolí.
Mám štěstí, že se mi kolem sebe podařilo vybudovat skvělý tým kolegů, kterým mohu věřit a kteří sami přesně vědí, co mají dělat. V podstatě tak mohu říci, že jedním z nejdůležitějších nástrojů time managementu je pečlivost a cit při budování týmu.