S šéfkou českého T-Mobilu Melindou Szabó o tom, v čem může být operátor opěrným bodem v nejistém světě, jak z umělé inteligence dostat maximum, i o tom, v čem sama nachází štěstí.
Obloha nad areálem Vítkovických železáren se barví do červena a ve vzduchu se mísí vůně bramboráků, kebabu a piva. Atmosféra u jednoho z pódií houstne. Nadšený dav jásotem, pískotem a vřelým potleskem vítá sedmadvacetiletého newyorského zpěváka Marka Ambora, který se svými písněmi díky TikToku a Instagramu proslavil po celém světě.
A teď ho s napětím očekává ostravské publikum. „Colours of Ostrava jsou pro mě symbolem rozmanitosti a pocitu sounáležitosti. Prostorem, kde se různé generace mohou propojit a být skutečně samy sebou,“ líčí mi na tribuně v barvách magenty Melinda Szabó krátce poté, co s dalšími strategickými partnery festivalu otevřela hlavní stage a později i T-Mobile stage.
Světlovlasá dáma v neformálním tričku a džínách splyne s hloučkem lidí, pozoruje vystoupení populárního umělce a zpívající dav pod sebou. „Svět se velmi rychle mění a my nesmíme ztratit krok. Proto se intenzivně zaměřujeme na různé generace, zajímá nás, co je pro ně důležité, co jim dává smysl,“ vysvětluje topmanažerka důvody podobných partnerství.
Sama účast na festivalu pojala hlavně jako příležitost setkat se v neformální atmosféře s obchodními partnery, novináři a dalšími stakeholdery, ale i dostát svým povinnostem. A také si užít program, nejvíc ji nadchlo vystoupení anglického hudebníka Stinga.
Prošla celý rozlehlý areál, T-Mobile je totiž generálním partnerem akce a zajišťuje zde mimo jiné 5G pokrytí, bezhotovostní platby nebo stanoviště pro nabíjení mobilních telefonů. Být co nejblíž zákazníkům je pro Melindu Szabó důležitým poselstvím, k němuž se během našeho rozhovoru několikrát vrací.
V článku zazní:
- Jak T-Mobile ovlivňuje nová konkurence jako Apple, Google nebo Starlink?
- Proč se Melinda Szabó může jednou objevit i u vás v obýváku?
- Kdo jí pomáhá udržovat svěží mysl?