Od doby, kdy Simona Kijonková mávala spolužákům odjíždějícím na lyžařský výcvik, který si její rodina nemohla dovolit, uběhlo přes 25 let. Dnes je česká podnikatelka jednou z předních postav tuzemské e-commerce a se svou logistickou společností Zásilkovna se chystá konkurovat České poště.
„Lyžák, na který jsem nejela, byl pro mě zlomový moment. Tehdy jsem si řekla, že se o sebe budu muset postarat,“ vzpomíná v dalším díle Forbes Byznys podcastu Simona Kijonková.
Její firma, která vyrostla na posílání zboží z e-shopů do partnerských výdejen a loni utržila 790 milionů korun, se brzy chystá spustit novou službu pro fyzické osoby. Přes Zásilkovnu tak bude možné posílat cokoli komukoli, čímž služba vstupuje na území, kterému dominuje státní gigant.
Jakou roli dnes Simona Kijonková v Zásilkovně zastává? Proč jí 70procentní meziroční růst nestačí? A co ji vedlo k tomu, že se na několik dní nechala zavřít do tmy? Poslechněte si celý podcast.