O nekonvenční humor, trochu satiry, ale především specifický grafický rukopis budou teď bohatší některé online projekty digitální agentury 4WORKS Solutions. Ta si nově ke spolupráci přizvala Tomáše Břínka alias TMBK.
Známý satirik přijal roli kreativce, a weby, e-shopy a onlinové aplikace tak pojme po svém, případně je bude dohlížet z pozice supervizora. Podle zakladatelů agentury je to šance pro odvážnější klienty, jak jít trochu na hranu.
„Věříme, že právě propojením technologického know-how a humoru vytvoříme pro klienty skutečně originální a úspěšná řešení. Naším cílem je, aby se jasně odlišili od konkurence a nabídli svým zákazníkům nevšední zážitek,“ říká Milan Kučera, jeden ze zakladatelů digitální agentury.
„Tomáš bude u všech zásadnějších projektů. A myslíme, že je tou pravou osobou, která může zaujmout a hlavně dodat do online projektů netradiční pohled, zábavu a kontroverzi. Věříme, že tato vize osloví a v brzké době se zákazníci při běžném nákupu, objednávce či registraci i zasmějí,“ popisuje.
Pracovní spojení 4WORKS a TMBK už se projevilo na vizuální podobě kanceláří, které společně obývají. Kromě designových stolů zahrnují i herní konzole, fotbálek a stolní tenis a stěny jsou ozdobeny velkoformátovými kolážemi právě od satirického grafika. Cílem je vytvořit příjemné prostředí nejen pro zaměstnance, ale také zdroj inspirace pro tvůrčí práci.
„Původně jsem hledal prostor pro kancelář. Až poté jsme se domluvili na další spolupráci,“ vzpomíná sám Břínek. „Těším se na ni, přece jen je to něco jiného než politická satira, které se věnuji už deset let,“ přiznává. E-commerce ho prý vždycky bavila – a ještě víc vytváření kreativních konceptů a netradičních řešení.
„Nejde jen o to, aby to bylo zábavné,“ vysvětluje muž, který se jako grafik a kolážista zabývá především politickou a společenskou satirou. Na sociálních sítích patří TMBK k nejvlivnějším českým tvůrcům a jen na Instagramu má bezmála 600 tisíc sledujících.
I když jeho hlavní náplní zůstávají i nadále každodenní koláže pro Seznam Zprávy, neobává se, že by mu nezbýval čas na roli kreativce v digitální agentuře. Naopak uvítá, když uplatní mnohaleté zkušenosti z grafiky a onlinu.
„Sám jsem zvědavý, jak to bude fungovat. Jsem připravený i na to, že se s některými klienty profesně nepotkáme. Ale spíš věřím, že to půjde a spolupráce bude oboustranně úspěšná,“ věří Břínek.
Digitální agenturu 4WORKS založili v roce 2014 doma v kuchyni dva kamarádi z dětství Tomáš Kozar a Milan Kučera. Dnes její tým čítá přes čtyřicet lidí a pro své klienty dosud realizovala více než šestnáct set online projektů. Mezi významné klienty patří například nejstarší česká sklárna Rückl, Jägermeister nebo Česká spořitelna.