Všech pětačtyřicet pracovníků vydavatelství MediaRey, kteří pro vás připravují časopis Forbes i forbes.cz, pracuje od dnešního dne z domova. Uvědomujeme si závažnost situace a chceme přispět svým malým dílkem k jejímu řešení a umožnit našim pracovníkům starat se co nejzodpovědněji o zdraví své i svých blízkých. Podle všech dosavadních zkušeností je omezení sociálního kontaktu nejlepším prostředkem ke zpomalení šíření epidemie, a tak jsme se rozhodli k takovému řešení přistoupit.
Přes existenci všech možných komunikačních technologií není tohle plošné rozhodnutí jednoduché pro žádnou firmu. A už vůbec není jednoduché pro firmu mediální, která pro své čtenáře připravuje aktuální zpravodajství a sociální kontakt je pro ni základem existence. Přesto jsme k němu dospěli jednomyslně a poté, co jsme do tiskárny poslali příští vydání našeho technologického časopisu Forbes Next, změnili fungování firmy na pár příštích dnů nebo, kdo ví, i týdnů.
Takže, od téhle chvíle komunikujeme mezi sebou s kolegy přes obrazovky, máme za sebou poslední debaty face to face. Tahle změna ale nezmění nic na našem přístupu – přinášet vám nejpodstatnější a nejinspirativnější zprávy z českého a světového byznysu. A nezmění nic ani na tom, že se – při znalosti všech faktů a informací a při používání zdravého selského rozumu – díváme na svět optimisticky.
Bude to teď možná o něco těžší organizačně i mentálně, ale my to prostě zvládneme. A něco nového se přitom určitě naučíme. Forbes.cz v posledních měsících raketově roste, meziročně o stovky procent a měsíčně nás čte už víc než milion lidí. Jsme vám za tuhle přízeň vděční a je to pro nás velký závazek. Nepolevíme v psaní ani v časech korony a budeme se snažit o co nejlepší a nejkvalitnější obsah bez ohledu na vnější okolnosti. Forbes.cz je tu pro vás každý den, každou hodinu. Forbes Espresso najdete ve svém mailu každé ráno. A naše časopisy můžete koupit nejen v trafice, ale třeba i tady.
Jsme tu prostě pro vás a přejeme vám i nám, abychom tenhle nelehký čas a tuhle zkoušku dobře zvládli. Dejte nám vědět, co můžeme pro vaši spokojenost dělat lépe.