Co vše lze vyjádřit v grafu nebo na mapě? Niall McCarthy ukazuje, že vizualizovat můžeme skoro všechno. Tento datový novinář pracuje na celosvětově populárním projektu Statista, který se zabývá datovou žurnalistikou. Tady je první z jeho vizualizací, které budeme publikovat i na Forbes.cz.
Už je to tu zas. Po celém světě se objevují davy mužů s knírem. Vše začalo před 11 lety malou akcí partičky mladých Australanů a teď je z toho obrovská celosvětová akce na podporu zdraví mužů.
V roce 2013 se na kampani Movember podílelo 969,188 mužů, celkový výnos kampaně byl 120 milionů dolarů (přes 2,5 miliardy korun). Do knírů se nejvíc zbláznili Britové, vybrali skoro 32 milionu dolarů. Hned v závěsu byla Kanada. Austrálie, kde to všechno začalo, je třetí (přes 23 milionů dolarů). Čtvrté Spojené státy jsou sice druhé co se týká počtu učastníků, vybralo se tam ale o něco méně než jinde. Kontinentální Evropa zaostává výrazně, s necelými 6 miliony dolarů.