Skupině Kofola, která vyrábí nealkoholické nápoje, v druhém čtvrtletí meziročně vzrostly tržby o třináct procent. Firma i přes povodně, které ji zasáhly, směřuje k horní hranici avizovaného celoročního výsledku.

Dařilo se všem nápojovým pilířům, především pak těm čepovaným. „Zvýšené prodeje jsme zaznamenali napříč formáty. Nejvíce se dařilo čepovaným nápojům, které narostly o sedm procent,“ uvedl generální ředitel Kofoly Československo Daniel Buryš.

Nejvyšší růst tržeb zaznamenalo UGO, síť, která provozuje salaterie a freshbary. Konkrétně se jednalo o růst třiadvacet procent ve srovnání s loňským rokem. Plánují otevření i několika dalších poboček, například v Českých Budějovicích.

Rostoucím tržbám celé skupiny Kofola odpovídá i rostoucí EDITBA, která díky stabilizaci cen energií a materiálových vstupů vzrostla ve druhém čtvrtletí meziročně o šestašedesát procent.

V licenci vyrábí a distribuuje společnost Royal Crown, síť UGO a Leros, výrobce směsí z léčivých rostlin. Od letošního roku je Kofola rovněž většinovým majitelem společnosti Pivovary CZ Group, pod kterou spadají značky Zubr, Holba a Litovel.