Ve sklepě už s byznysem začínala spousta podnikatelů a nejinak je tomu i v případě Alexe Koníčka, spoluzakladatele značky oříškových másel Big Boy a taky člena našeho letošního výběru Forbes 30 pod 30.
Tenhle sklep je specifický v tom, že byl ve fitnesscentru, kam dnes devětadvacetiletý byznysmen chodil přes den pracovat na bar. Po nocích pak ve stejném fitku experimentoval se složením a strukturou prvních produktů.
Po skoro pěti letech na trhu už má značka Big Boy obrat přes 100 milionů korun – mezi lety 2019 a 2020 vyrostla víc než dvojnásobně – a svoje výrobky prodává jednak pod vlastní značkou, a také pro řadu klientů ze šesti zemí.
„Samozřejmě nás těší růst, ale zároveň si uvědomujeme, jak je důležité to nepřepálit. Takže v tuhle chvíli přemýšlím, jestli je naše cesta si dál pomalu budovat ten náš lovebrand, nebo se posunout do vyšší ligy a rozjet to ve velkém,“ říká Alex Koníček, kterého ve společném byznysu doplňuje jako partner přední český kulturista Tomáš Bureš.
Jaké plány má Alex Koníček pro svůj byznys s ořechovými pomazánkami? Co dalšího se chystá vyrábět? A kterou příchuť má nejradši on a kterou jeho klienti? Poslechněte si celý podcast, který si můžete dát, i když máte alergii na ořechy.