Co spojuje dubajské metro, australské kasino Crown a pražské Florentinum? Všechna tato místa zdobí instalace českého Lasvitu. Sklářská firma z Nového Boru si za něco málo přes 10 své let existence stihla vybudovat silnou pozici po celém světě a vrací českému sklu slávu a věhlas.
Po globálním úspěchu s instalacemi na míru má nyní její zakladatel Leon Jakimič další plán – stát se luxusní retailovou značkou.
„Věřím, že máme na to, prodávat své kousky na prestižních adresách. Nebude to jen o tom, že si koupíte vázu, nápojovou soupravu nebo svítidlo. Vytvoříme zážitek,“ říká třiačtyřicetiletý podnikatel, který Lasvit založil po svém angažmá v Preciose.
Čím chce Lasvit zaujmout retailovou klientelu? Jak se ve firmě snoubí punk s precizností? A vyrůstá v Česku další generace sklářů? Poslechněte si celý podcast.