Digitální platforma Liftago se za posledních šest let na českém trhu etablovala mezi nejúspěšnější poskytovatele taxislužeb a teď přichází s novou strategií – její taxikáři už nebudou přepravovat jenom pasažéry, ale v brzké době také zásilky.
Partnery Liftaga na cestě za efektivnějším využitím přepravní kapacity taxikářů a v dlouhodobém plánu i za zlepšením městské mobility by se měli stát největší hráči v oblasti e-commerce, e-shopy a další firmy.
„Naším cílem je méně komerčních přepravních prostředků ve městě, které toho zároveň odvezou víc. Během jednání s e-commerce nebo delivery partnery jsme si ověřili, že kapacita našich taxikářů je daleko větší než kapacita jakékoli rozvozové sítě. Chytrou technologií se pak můžeme učit naši přepravní kapacitu nabízet trhu nebo ji rozšiřovat o partnery, kteří ji doplňují,“ říká Ondřej Krátký, CEO a spoluzakladatel Liftaga.
Mezi prvními, kdo se s Liftagem na téhle cestě spojili, je síť výdejních míst Zásilkovna. „Nový model doručení zásilky od Liftaga budeme zařazovat přímo do našeho systému jako prémiovou službu pro naše e-shopy a klienty,“ potvrdila Forbesu majitelka Zásilkovny Simona Kijonková. Spuštění spolupráce společnosti plánují na druhé čtvrtletí letošního roku, fungovat začne nejprve v Praze, Brně a Ostravě.
Více podrobností o nové strategii Liftaga a jeho dalších plánech do budoucna najdete v březnovém vydání tištěného Forbesu, které vychází 6. března.