Sotva mu bylo dvacet a dostal od investorů miliony, aby si splnil sen – vybudovat českou značku prémiového nádobí do kuchyně.
Střih, Honzovi Fabinimu je pětadvacet roků, jeho hrnce a pánve kupují do restaurací michelinští kuchaři a domů do kuchyně desetitisíce zákazníků.
Jak se to Fabinimu podařilo, si můžete přečíst v jeho story v únorovém vydání magazínu Forbes.
Dotazník Jana Fabiniho
Co děláte?
Jsem zakladatelem značky nádobí Fabini.
—
Jaké jsou vaše tři nejposlouchanější songy na Spotify za rok 2023?
Edda – Pater, Mio capitano, Signora (jelikož byly součástí prac. playlistu).
—
Kterou knihu jste naposledy četl? A líbila se vám?
Mám rozečtenou knihu o životním a podnikatelském příběhu Michela Ferrera. Nejsem velký čtenář, nicméně čas od času si podobné inspirativní příběhy přečtu. Konkrétně tento se mi líbí velmi.
—
Se kterou aplikací trávíte nejvíc času?
Asi se Spotify.
—
Kdo vám v životě dal nejlepší radu a jak zněla?
Jedna konkrétní mne nenapadá, nicméně se snažím obecně poslouchat a vnímat to, co říkají relevantní lidé kolem mne.
—
Kdo je váš největší vzor a proč?
Kdokoli, kdo je aktivní, pracovitý, snaží se něco tvořit, nebojí se přebírat zodpovědnost...
—
Jaký je váš nejúčinnější lifehack?
Dělám věci, co mne baví a naplňují...
—
Kdybyste se mohl setkat s kýmkoli (žijícím či nežijícím), kdo by to byl a proč?
Snažím se potkávat alespoň jednou nebo dvakrát za kvartál s výrazně úspěšnějšími lidmi/podnikateli a čerpat z jejich zkušeností a pohledu. Jeden konkrétní člověk, který by byl nějakým způsobem nedosažitelný, mne ale nenapadá.
—
Čím jste chtěl být jako malý?
Myslím, že se to průběžně hodně měnilo, tzn. všechno a nic. Což se vlastně nakonec v podnikání trochu plní. :-)
—
Bojoval byste raději s jednou kachnou o velikosti koně, nebo se sto koňmi o velikosti kachny? A proč?
Raději jedna koňská kachna než sto minikoní. Je to pro mne uchopitelnější a dlouhodobější cíl, který bych pak rozložil na řadu menších.