V čele Škoda Transportation stojí od roku 2018, kdy ji poměrně nečekaně koupila skupina PPF. V tu dobu měla obří strojírenská firma, zaměřená hlavně na výrobu kolejových a kolových vozů, „zásobu práce“ ve výši osmnáct miliard korun. Po třech a půl letech pod Brzezinovým vedením je už na více než osmdesáti miliardách.
Zaměstnancům, které má plzeňská Škodovka vedle Česka také ve Finsku, v Německu, Maďarsku nebo Rusku, to už nyní zaručuje práci přinejmenším do roku 2025. Firma, která loni vygenerovala obrat ve výši jedenáct miliard
korun a dosáhla zisku EBITDA 380 milionů, navíc trvale masivně investuje
do dalšího růstu. Vedle rozšiřování výroby v už existujících závodech letos dokončila akvizici ostravské společnosti Ekova Electric, kde počítá s výrobou tramvají.
Kvůli výraznému růstu nových zakázek má Škoda Transportation v plánu investovat do roku 2023 až šest miliard korun.