Kde se pivo vaří, tam se dobře daří, což šéf nejslavnějšího českobudějovického podniku v podstatě potvrzuje. S lehkou nadsázkou říká, že stojí v čele krásného byznysu: „Pivo je hodně odolné vůči všem druhům krizí. Při finanční krizi i nyní při té covidové se obzvlášť prémiová piva těšila oblibě zákazníků, takže s námi nic nezamávalo. Lidé si řeknou – dobrá, nemůžeme jet na Maledivy ani do Bibione, ale dobré pivo si pořád dát můžeme!“
Malé pivovary na tom byly během pandemie bídně, národního pivovaru, který je v rukou státu, se pandemie dotkla jen mírně. V době zavřených hospod vzrostl prodej lahvového piva, celkový obrat společnosti loni lehce přesáhl tři miliardy korun.
„Slušně nám rostou exportní prodeje, speciálně v Německu rostly loni dvojciferným číslem. K tomu, že se nám tradičně dařilo v exportu, jsme loni posílili i na domácím trhu, takže jsme se v minulém roce poprvé dostali nad 1,7 milionu hektolitrů prodaného piva a i na letošek můžeme pravděpodobně hledět s optimismem,“ líčí Petr Dvořák.