- Hájek byl vášnivým sázkařem a potřeboval k tomu rychlý výsledkový a statistický servis. Tak ho vytvořil pod značkou Livesport.
- Livesport dnes používá devadesát milionů lidí měsíčně a je silný zejména na italském, ruském a britském trhu.
- Hájek se začíná čím dál víc angažovat ve veřejném dění: podporoval prezidentskou kandidaturu Jiřího Drahoše, vstoupil i do vlastnické struktury Deníku N.
Ani Livesport nebyl ušetřen koronavirového pohlavku, když doplatil na zrušené sportovní akce. Firma poskytující výsledkový servis, který každý měsíc využívá devadesát milionů uživatelů po celém světě, nicméně nadále nabírá na síle. Loni její tržby, už se započtením předloňské akvizice Pragosportu, obchodujícího s televizními právy na sportovní přenosy, vzrostly na 2,5 miliardy se ziskem EBITDA, který dle našich informací přesahuje miliardu korun. O tom, že firma má silné kapitálové zdroje, vypovídá i to, že si loni ze svého (!) postavila nad stanicí metra Nové Butovice novou desetipatrovou kancelářskou budovu a hned vedle má k dispozici pozemek na další prosklený věžák. Kromě toho Livesport ve velkém investoval do startupu Liftago. Do konce roku chce navíc spustit zpravodajský projekt FlashNews, od něhož si hodně slibuje.