- Fryc založil Mall.cz v roce 2000 ještě jako Bílé zboží a vybudoval z něho miliardový e-shop.
- Jeho Reflex Capital investoval i do hvězdného startupu Productboard.
- Kultovní oděvní značka outdoorového oblečení Bushman byla těsně před krachem, Fryc do ní investoval a pomohl ji zachránit.
Záběr investičního fondu Reflex Capital je hodně rozmanitý a zhodnocuje peníze, které Ondřej Fryc vydělal při prodeji podílu v internetových obchodech společnosti Netretail Holding, jež zastřešovala e-shop Mall.cz a další středo- a východoevropské internetové prodejce. Fryc, který Mall.cz v roce 2000 založil ještě pod názvem Bílé zboží, svůj podíl ve firmě prodal nadvakrát: nejprve větší část v roce 2012 jihoafrickému fondu Naspers a zbytek v roce 2015, kdy kontrolu nad Mall.cz převzala skupina Jakuba Havrlanta. Z Fryce se stal investor, zažil už povedené exity ze startupů Apiary a ePojištění – ve druhém případě držel podíl deset procent při celkové valuaci dosahující tři miliardy korun. Kromě projektů sdružených pod Reflex Capital (dříve Spread Capital) se pustil i do nemovitostí (domy a byty v Praze). Fryc žije kousek za Prahou, rád jezdí na motorce a fandí automobilce Tesla, řídí Model S.