56-57
7,7 mld. Kč
+2,7 mld. kč
e-commerce
Notino
Česká Apotéka
Brno
Kroměříž
10. 5. 1983
ženatý
cestování, kvalitní hodinky, jízda na kole
selfmade
- Majitel největšího českého e-shopu s parfémy Notino, který nakopl v roce 2005, když si v časopise ELLE koupil dvoustránkovou reklamu za 200 tisíc korun.
- Když začínal prodávat parfémy, rozlišoval u nich jen dvě kategorie: voní / nevoní a prodává se / neprodává se.
Jeden z nejúspěšnějších Čechů v internetovém obchodu začal podnikat už jako student. Michal Zámec v roce 2004 odstartoval e-shop s voňavkami Parfums.cz, který o dvanáct let později přejmenoval na Notino, rozkročené dnes do 28 zemí.
Notino každoročně navyšuje tržby, loni o 35 procent, když dosáhlo na osmnáct miliard a dvacet milionů zákazníků. Sám Michal Zámec se straní médiím a k vlastnictví Notina se nehlásí, i proto jsme k valuaci Notina velmi konzervativní a jeho hodnota může být vyšší.