Podnikatel s pověstí buldozeru, který z fabriky na panty dveří (Brano zavírá samo) vybudoval největšího českého dodavatele do automotivu. Bodrý miliardář z drsného severu ve svých fabrikách v Česku i ve světě vyrábí „autodíly pro všechny světadíly“, jak hlásá motto jeho skupiny Brano Group.
Ta pořád představuje základ jeho jmění, i když své peníze postupně investoval rovněž do byznysu s vodíkem v Americe a do českých i polských startupů – v portfoliu má jednorožce jako Rohlík a Docplanner.
Technologiím Juříček fandí, a přestože hlásá, že podpora elektromobility je bláznovství, jeho Brano směruje svůj automotive byznys tak, aby byl nezávislý na jakémkoli druhu pohonu.
Přesto ho aktuálně trápí situace okolo Volkswagenu, který je jeho důležitým zákazníkem, i Trumpova cla, a tak se ještě letos chystá přesunout část výroby do Spojených států. Továrna u Atlanty by mohla být hotová už v polovině roku.