Na loňském US Open zažila Coco Gauff velký průlom v podobě zisku premiérové grandslamové trofeje, navíc na domácí půdě. Singlový titul z US Open a následná deblová trofej na letošním French Open, kde spojila své síly s Kateřinou Siniakovou, vyšroubovaly její cenu v očích marketérů o několik pater výš.
Mladá Američanka se mimo kurt drží stabilní strategie, která ji vynesla mezi nejlépe placené tenisty a tenistky světa. Třetí hráčka singlového žebříčku má nyní v portfoliu jedenáct dlouhodobých partnerství, nejnovějšími přírůstky jsou řada vlasové kosmetiky Carol’s Daughter, džusy Naked Brand nebo řada sportovního oblečení Fanatics.
Spolupracovala také na nedávné módní kolekci od značky American Eagle a při zahajovacím ceremoniálu na Olympijských hrách v Paříži nesla spolu s basketbalistou LeBronem Jamesem vlajku americké výpravy.