- Jedná se o průměr tržeb a zisku EBITDA za poslední tři roky.
Důvodů je celá řada: tak třeba drahé hypotéky, vysoké náklady i zaseknutá digitalizace stavebního řízení. Výsledek je jasný: těžké časy pro stavebnictví.
Potvrzují to i Suchánkovi ze Zábřehu, kteří se ale navzdory zpomalení trhu i poklesu svých tržeb nezastavili. Místo toho zlepšovali firemní procesy a pustili se do největší investice ve své více než třicetileté historii, která mířila do nových technologií.
Nainstalovali novou automatizovanou linku, na které teď vyrábějí plastová a kompozitní okna, zvedli produktivitu i kvalitu. Kromě svých tradičních oken (i novinek) firma, již vede syn zakladatele Petr Suchánek, dál rozvíjela svůj byznys ve fotovoltaice, kam nedávno vstoupila.
Do týmu přijali posily a letos mají jasný plán: ukousnout si z trhu o pořádný kus víc.