7 mil. korun
Karel Kovář
25 let
885 tis. odběratelů
85 tis. sledujících
-
805 tis. sledujících
Zalando, Česká spořitelna, Adidas
partnerství, příjmy z YouTube
satira, edukace
Ve veřejném prostoru dost možná nejznámější youtuber. Kovy, který si v červnu připomněl desáté výročí na této videoplatformě, velký zájem o svou osobu využívá nejen k pobavení diváků, ale rovněž ke zlepšení jejich informovanosti o serózních a pro mladší generaci náročnějších tématech (politika, dezinformace).
Nadarmo se jej snažilo zlákat ke spolupráci několik parlamentních stran, ochotných zaplatit miliony korun; všechny odmítl. Koncem loňského roku si v centru hlavního města, přímo u Prašné brány, otevřel nové natáčecí studio, s nímž se téměř 900 tisícům svých fanoušků snaží zprostředkovávat nové formáty a mnohem častěji, než tomu bylo doposud.