Nemá rád plýtvání jídlem, fandí novým trendům a inovacím a rozhodně nepatří mezi šéfy zavřenými za dveřmi kanceláře. Rád chodí i do provozu a naslouchá svým lidem. Michiel Kernkamp šéfuje přes dva roky v Česku a na Slovensku švýcarskému potravinářskému gigantu Nestlé. Odpovědnost nese od letošního ledna i za Maďarsko, Polsko a pobaltské státy.
Říká o sobě, že je velký optimista a jen málo věcí ho dokáže vystresovat. Svou kariéru v Nestlé začal v roce 1995 v malajsijské pobočce, kde měl na starost oblast prodeje a marketingu. Poté povýšil na pomocného provozního ředitele pro Austrálii, Oceánii a Afriku, pokračoval jako ředitel divize kávy a nápojů opět v Malajsii a nějakou dobu vedl tento segment i pro oblast Japonska.
Nestlé se pod jeho vedením v regionech daří, obrat má zhruba dvanáct a půl miliardy korun a zaměstnává tři tisíce lidí. Zmíněnému plýtvání jídlem se snaží předcházet jak ve výrobě, tak vzděláváním zákazníků. Třeba doporučením, aby změnili své stravovací návyky, omezili maso nebo další živočišné výrobky.