Do Decathlonu nastoupila tahle polská rodačka před šestnácti lety na letní brigádu, když si chtěla vydělat na kytaru. Anně Szymanek se ale ve firmě se sportovními potřebami rychle zalíbilo a už z ní neodešla.
Od doplňování zboží a prodeje tenisové výbavy se brzy dostala na manažerské pozice a postupně vedla víc a víc lidí. Před bezmála dvěma lety rychle skočila po nové příležitosti a stala se poprvé v životě CEO, a navíc rovnou v cizí zemi, v Česku. A dnes s odstupem říká, že přijít k nám bylo jedno z jejích nejlepších rozhodnutí.
Podobně jako je spokojená ona sama, těší ji tady i výsledky Decathlonu. Právě český trh je totiž pro Decathlon jedním z nejrychleji rostoucích, loni tu utržil osm miliard korun a v rychlém růstu pokračuje dál. Anna Szymanek hodně věří v úspěch různých modelů cirkulární ekonomiky, které Decathlon v Česku zavádí.