S přehledem by mohl soutěžit o titul věrného zaměstnance. Celý svůj profesní život, téměř 23 let, je totiž v jedné společnosti. Do Mattoni 1873, tehdy ještě pod názvem Karlovarská minerální voda, nastoupil v září 2002 jako sales and marketing analyst. Vyzkoušel si různé pozice v oblasti marketingu i byznys developmentu, v lednu 2016 se stal ředitelem strategického marketingu.
Od dubna předloňského roku zastává roli CEO. Jako lídr razí heslo, že cesta se vždy najde, společně, odvážně, s respektem. A rád by jednou stanul na startu Jizerské 50.
Mattoni 1873 je největší středoevropský výrobce minerálních vod a nealkoholických nápojů s 3650 zaměstnanci, jedenácti výrobními závody a působností v osmi zemích. Loňský rok byl pro firmu úspěšný ve všech oblastech podnikání, mezi něž patří přírodní a ochucené minerální vody, nealko nápoje a snacky. Objem výroby celé skupiny překonal hranici dvou miliard prodaných nápojů a tržby meziročně stouply o více než dvanáct procent na 25 miliard korun.