Netflixu pomohl s proměnou v online videotéku, z YouTube udělal mašinu na peníze, teď pomáhá hudebnímu obrovi růst. A Robertu Kynclovi se to coby šéfovi vydavatelství Warner Music Group daří.
Loni opět posunul historický milník, když společnost dosáhla tržeb přes 6,4 miliardy dolarů. Na obzoru jsou navíc velké věci. Byť to vydavatelství nechce komentovat, je údajně blízko dohody s Netflixem ohledně vzniku filmů a dokumentů o hvězdách ze stáje Warner Music.
„Máme příběhy, do kterých zatím nikdo ‚nešťoural‘. Jsme něco jako Marvel ve světě hudby,“ říká obecně Kyncl s tím, že tento potenciál se „odemkne“.
Zároveň se chystá vydělat na nástupu umělé inteligence, jež chrlí tisíce písní každý den. Vydavatelství má připravených 1,2 miliardy dolarů na nákup hudebních autorských práv, aby pak mohlo AI prodávat licence, z nichž se bude učit, jak tvořit hudbu. Navíc Kyncl počítá s tím, že s lavinou generické hudby stoupne cena hitů od skutečných autorů.