Kariéru začínala v osmnácti letech a bez vysokoškolského vzdělání na recepci reklamní agentury. Sama říká, že bez ohledu na pozici nebo zaměstnavatele projevovala zdravou ctižádost a zajímala se o širší kontext své práce – odkud úkoly přicházejí, komu či čemu výsledky slouží a jaký je její podíl na celku.
Profesně rostla, a to tak, že její cesta vedla až do čela českého zastoupení automobilky Volvo. „Dostala jsem nejlepší džob na světě, kdy máte v rukou celou operativu, můžete ovlivňovat chod věcí, ale také nesete stoprocentní odpovědnost za celý tým,“ popsala Forbesu.
Švédskou značku neřídila jen v rámci Česka, ale na čtyři roky si na totožnou pozici odskočila i do Dánska. Dnes je zpět v Praze a stojí za rekordními prodejními výsledky, jež Volvo v Česku zažívá. Loni si některý z modelů koupilo přes pět tisíc lidí, což znamená 66procentní nárůst oproti roku 2023.