Kdo sám nehoří, nezapálí – heslo, jež má Vít Podešva rád, a to i ve vztahu k lidem, se kterými pracuje. Jak ukazují výsledky sítě Rossmann v Česku, on sám a jeho tým hoří pořádným plamenem.
Jen za poslední čtyři roky německý řetězec drogerií u nás zdvojnásobil tržby, jež se loni dostaly téměř na osm miliard korun. A jen za minulý rok firma v Česku investovala do rozvoje a expanze na 280 milionů korun a v růstu pokračuje i letos.
Vít Podešva, který se do retailu dostal hned po vysoké škole, do Rossmannu nastoupil před osmi lety rovnou na post CEO. Od té doby se prý utvrzuje v tom, že člověk dokáže mnohem víc, než si myslí, a že úspěchu se dá dosáhnout originalitou a tvrdou prací. Se svými kolegy jde za společným snem: udělat z Rossmannu jedničku na českém trhu drogerií.