Letos na jaře dvaadvacetiletá Earle promovala na univerzitě v Miami – a zároveň věnovala své
vlastní stipendium studentům miamské obchodní školy Patti a Allana Herbertových.
Rodačka z
New Jersey strávila své první dny na vysoké škole zveřejňováním videí "Get Ready With Me", kde
se líčila a vyprávěla o svém společenském životě. Když se svěřila se svými problémy s akné, její
kanál TikTok se rozjel.
Earle svojí upřímností přilákala více než osm milionů sledujících, kteří
okamžitě vykupují jakýkoliv kosmetický produkt, který představí, což je fenomén známý jako "Alix
Earle efekt”.
Silná míra zapojení publika na sociálních sítích jí vynesla velké smlouvy se značkami jako
Benefit Cosmetics, L´Oreal a WaWa. V září debutovala se svým podcastem "Hot Mess" na Unwell
Network Alex Cooper (číslo dvanáct v tomto žebříčku).